Translate

fredag 27. november 2015

Meretes julemysterie, del 3 + litt til.

Da er julegåta til Merete satt sammen. Mangler quiltinga.




------------------------

Dette er et annet mysterie jeg har gjort de siste dagene.




                                                         ---------------------------------------

Her er noe smått som egentlig tilhører "Bionic Gear Bag". Jeg har tenkt å bruke den til å oppbevare klyper ved symaskin. Jeg har festa på en magnet slik at den kan festes i bagen. Tenker å sy den, men det blir nok ikke før i januar. Har du lyst til å se hvordan den ser ut, er det mange bilder på nettet. Google "Bionic Gear Bag".






Snart er det jul, og i dag kom første del av Bonny Hunters quiltemysterie. Jeg har ikke tenkt å sy et teppe i år. Men lage en duk må jeg vel få til. Moro å være med og føle på spenninga før neste del blir lagt ut.

3 kommentarer:

  1. Gøy å følge deg i alle håndarbeidsgledene du har - frå quilt til strikking. Stokk litt over modellen din (uten kropp) Såg så levande ut den nasa under lua! God helg!

    SvarSlett
  2. Godt jobba på gåten! Fint å se du jobber på litt ekstra. Takk for følget.

    SvarSlett
  3. Så fin den julegåta di ble, fin løper i fine farger :-) Lua ser også god ut. Får Google "Bionic Gear Bag", den så veldig fin ut og kan vel brukes til div saker og ting :-) Fin dag til deg..

    SvarSlett