Translate

onsdag 11. november 2015

Jord, vann, luft og ild/ Earth, Water, Air og Fire

Erica Jackofsky, "Fiddle design", er en dyktig designer. Sjalene hennes blir spesielle. Det betyr masse morsomt arbeid.
Denne uka blir jeg nok ikke ferdig. Har gjort ca en tredjedel til nå.
Dette er Air - så langt.





Dette sjalet er et i en serie. Emnet er elementene, jord, vann, luft og ild.

Her er Earth.




Så kom Water



Dette farga jeg. syntes den lyse blåfargen var litt "dvask".Perlene kom også bedre fram etter farging. Ei perle for hver felte maske - det tok tid.

Slik så det ut før farging.



Ild,(Fire) kommer en gang på nyåret.



                                                          -----------------------------------

 Slik ble lua jeg starta på her om dagen. Litt laust mønster, men den vil vel varme på øra.




I dag har jeg tenkt å sy. Det skal jeg komme tilbake til en annen dag.

3 kommentarer:

  1. lekkert, lekrere eller lekrest -- aner ikkje korleis å bøya superlavtiver lengre!! Flinke dama du!

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelege sjal du har strikka, du er dyktig med pinnene!
    Sjalet Air, likte eg veldig godt, spennende serie dette.
    Lua vil varme godt på øyrene i vinter, fine farger.

    SvarSlett
  3. Så fine sjal du har laget, fine farger :-) fine farger på lua :-)

    SvarSlett