Translate

onsdag 4. november 2015

Mini Malsen og første del av Knit/Lab 4

For ei stund sida hadde jeg lyst til å strikke noe rødt til veslejenta vår. Hun er veldig fin i rødt, men hvis vi spør hvilken farge hun vil ha , svarer hun alltid "rosa". Så denne gangen spurte jeg ikke. Og hun later til å være fornøyd med jakka.






Det røde garnet er et 2 tråders Hifagarn som jeg har hatt en stund. Resten av garnet er Shetland Soft kjøpt hos Malsen og Mor.

Mønsteret finner du her; http://www.ravelry.com/patterns/library/minimalsen

                                                               ---------------------

Jeg har gjort ferdig første del av Knit/Lab 4.
Fargene er litt annerledes enn jeg pleier å bruke, men morsomt å strikke. Jeg er veldig spent på fortsettelsen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar