Translate

tirsdag 3. november 2015

November Mystery Hat, Air og Knit/Lab

Dette er førte del av luemysteriet.


Det er kanskje vanskelig å se, men ikke alle maskene blir strikka hver omgang. Trådene ligger over strikkinga. Morsom og annerledes "mosaikk".strikking. Neste del kommer den 5. Det er tilsammen fire deler.

                                                          ------------------------------------

Luemysteriet er bare et av de jeg holder på med for tida. For halvannen uke sida starta Air. Det blir et avlangt sjal. Jeg strikker i Vivaldi fra Drops. Har ingen erfaring med det garnet, men å rekke opp kjennes vanskelig/umulig, så jeg satte maskemarkører mellom hver mønsterrapport.




Neste del kommer på fredag.
Her finner du mønsteret; http://www.ravelry.com/patterns/library/air-4

                                                                        ---------------------

I går kom Kieran Foley med nytt Knit/lab mystery. Tilfeldigvis blir dette også et avlangt sjal. Jeg har ikke starta, men har funnet noen nøster blant alpakkagarnet mitt.
Her er mønsteret; http://www.ravelry.com/patterns/library/knit-lab-mystery-kal-4



I det siste har jeg nesten bare strikka fra lageret. Det gjør godt. MEN til sommeren skal jeg til Island!


                                                               ------------------------------

Stephen West kommer også med et nytt mysteriesjal i disse dager. Bare så dere veit det. http://www.ravelry.com/patterns/library/the-doodler-westknits-mystery-shawl-kal-2015 Det er veldig gøy, men tror jeg har nok for ei stund. Så dette står jeg over denne gang.


                                                              -------------------------------

Noe anna blir det nok når Bonnie Hunter kommer med en quiltealong i slutten av måneden.
Men det får vi komme tilbake til.

1 kommentar:

  1. Imponert!! Og det ser unekteleg moro ut å strikka etter slike KAL/mysterier! Fint garn og fine fargar du velger!

    SvarSlett