Translate

tirsdag 1. desember 2015

Bonnie Hunters quiltemysterium, del 1.


Årets store quiltegåte er i gang. Dette har jeg gjort til første del.



Fargene i orginalen er svart, grått, hvitt/ubleket, gult og rødt. Bildet over er mitt fargevalg. Denne uka er lappene "grå/hvite".

Årets gåte heter "Allietare". Bonnie Hunter steller i stand dette hvert år. For meg er det et håpløst tidspunkt - siste måned før jul. For noen år siden spurte jeg om dette. Hennes begrunnelse for tidspunktet var at hun reiser rundt og underviser resten av året. Men mellom thanksgiving og jul er hun hjemme, og hun må være hjemme mens hun steller i stand quiltegåta. Så da får vi bare finne oss i at det er nå eller aldri.
Har du lyst til å være med på moroa, eller bare har lyst til å lese mer og se hva andre gjør, finner du det her; http://quiltville.blogspot.no/p/allietare-mystery.html


Winter Mystery 2015 - Allietare!


I år har jeg ikke tenkt å lage noe stort teppe, men jeg har lyst til å være med og kjenne på spenninga før neste del legges ut. Tenker det blir et lite veggteppe eller en duk.




9 kommentarer:

  1. I was just thinking that I would like to substitute hot colors for Bonnie's colors some time and now you've done it! I will very much be looking forward to seeing how your quilt comes together. Enjoy!

    SvarSlett
  2. Nice start to the mystery!

    SvarSlett
  3. Det blir spennende å se hva dette skal bli! Fine farger du har startet opp med :-)

    SvarSlett
  4. Love your nice warm colors!

    SvarSlett
  5. Lycka till med arbetet. Kommer säkert att bli fint.

    SvarSlett
  6. Beautiful bright colors, I look forward to seeing your quilt evolve.

    SvarSlett
  7. Så fine farger. Jeg har kastet meg på en annen julegåte i håp om å unngå denne her. Men nå fikk jeg plutselig lyst til å gjøre som deg, å sy noen få blokker og se om jeg liker det. Kan jo alltids bli noe fint av det uansett.

    SvarSlett
  8. Spennande!! Lykke til vidare! :-) Trur eg må finne ut meir av kva dette er til neste år!

    SvarSlett