Translate

tirsdag 9. september 2014

Klaras veske, Torirots votter + litt til.



Det ble en rolig sydag idag også.




Her er foret til veska. Inni har den tre lommer. En med glidelås, en til mobiltelefon og en litt større til hva-som-helst. Jeg putta i en bok.



Da er jeg klar for siste del. Sammensyingen. Den kommer i slutten av uka.


Hjørnene i bunnen gikk rett i boksen med 2"x 2" biter. Kan jo bli til noe.??


Denne har jeg også sydd idag. Den skal være til en hobbyfisker.


                                                             ----------------------------

Torirot sine septembermysterievotter ligger også klare og venter på neste del. Den kommer den 12.




                                                             ----------------------------------

Mannen min har vært i kjelleren i dag også. Tror han begynner å forsone seg med pensjonisttilværelsen.





Dette skal bli ei dokkeseng. Den er ikke på langt nær ferdig, men jeg synes den er veldig søt og fortjener en plass her.
Senga er laget i bøk.  Jeg prøvde å sette den sammen, men det skal være en bunn og noen sammenføyninger her som mangler, så det var litt vanskelig.



Fortsetter han slik, bør han vel få seg en blogg han óg.

2 kommentarer:

  1. Hobbyparet's blogg!! Gurimalla så mykje fint dåke lage!

    SvarSlett
  2. Etter å ha sett på bloggen din, må jeg si at dere er utrolig dyktige. Utrolig mye flott håndtverk. Stolt av å kjenne dere!

    SvarSlett