Translate

mandag 6. januar 2014

Et lite hjerte og og et løst mysterium. (Celtic Solstice)


Dette lille hjertet er resultatet av siste del av Zirkonas adventsgåte.



Dersom jeg hadde ant at dette skulle bli et hjerte, hadde jeg nok valgt en annen farge.

                                           -------------------------------

Mysteriet på Celtic Solstice quilt er løst. Foreløbig har jeg sydd sammen blokkene til midtfeltet.






Slik ble det.



Borden rundt har jeg brukt som "leaders and enders". Den var derfor nesten ferdig samtidig som midtfeltet.

The border was made as "Leaders and Enders". It was nearly finished at the same time as the blocks.


Her kan du se hvordan de andre teppene blir:
http://quiltville.blogspot.no/2014/01/mystery-monday-link-up-part-6.html

                                   ----------------------------------------------

Kvernkallen synger på siste verset for denne jula.



3 kommentarer:

  1. Midtfeltet ditt ble kjempefint, jeg liker fargene dine!

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til deg! så flott teppe du har quilta! Ser at dette er jobigt. Likte det lilla hjartet ditt eg! Og Kvernkallen,- ja, han fekk meg til å tenke på Jul hos farmor. Den vart øydelagt den ho hade, om lag heilt lik!

    SvarSlett
  3. looks great! fine farver til din mystery quilt

    SvarSlett