Translate

tirsdag 13. september 2016

Copperhill / Shetland Trader.







Copperhill er strikka i Kauni, farge nummer EQ. Det har vært mysteriestrikk. Alltid spennende.

Det ble stort, men det er jo ikke så rart når de siste omgangene hadde 695 masker. Mønsteret synes jeg egentlig ble litt kjedelig, men jeg tror at det vil bli fint over ei jakke til vinteren. Det er jo nesten et lite teppe.

Her finner du mønsteret.
http://www.ravelry.com/patterns/library/copperhill---mkal


                                                                 -------------------------

Det er altfor mange ting på gang her samtidig. I går starta Gudrun Johnston et mysteriesjal. Sjalet finner du på Ravelry. http://www.ravelry.com/patterns/library/shetland-trader-mkal-2016





Jeg veit at jeg skal bruke de to blå og den hvite, men det skal ha fire farger og jeg er usikker på den fjerde. jeg har prøvd med grønt og burgunder, men tenker også på den rosa. Hmm ?
mens jeg tenker over saken, strikker jeg ei lue av restegarnet etter Copperhill. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar