Translate

fredag 11. desember 2015

Air og strømpebukse.

Air har vært ferdig en stund. Det er vanskelig å ta gode bilder av så store sjal. Men slik ble det.








                                                          ---------------------------------

Slik ble strømpebuksa.





Veldig morsomt håndarbeid. Sonja reagerte når hun så edderkoppen, men etter at vi hadde sunget "Lille Petter edderkopp", ble hun veldig fornøyd både med buksa og edderkoppen.


                                                            --------------------------------------

I dag kom tredje del av quiltegåta. Denne uka skal jeg sy i rosa og gult. Hurra! Jeg elsker farger.


2 kommentarer:

  1. Det var ei knalltøff bukse! Forstår at ho reagerte på edderkoppen, den var stor og flott! Air var eit lekkert sjal.

    SvarSlett
  2. Sånn strømpebukse kunne jeg gjerne ha tenkt meg selv. Herlig. Jeg står enda imot fristelseen å sy Bonnie sitt mysterium. Tar ut mønsteret, og kan tenke på det etter jul.

    SvarSlett