Translate

mandag 31. desember 2012

Godt nytt år / Easy street Del 5






Del 5 ble ferdig seint i går kveld. "64 sittende kalkuner."
Del 7 skal/kan  syes i dag og sammensyinga begynner i morgen. Men dette gjelder ikke meg for jeg har annet å ta meg til. Får nok tid til det litt seinere.


Her skal det feires nyttår.

Her er siste lappen i årsteppet. Dette teppet har vært en fantastisk reise gjennom mange forskjellige strikketeknikker. Tusen takk til Zirkona for utarbeidelse av mønster og for oppfølging under reisa.



Jeg vil takke dere alle for året som snart er slutt og ønske alle et Godt nytt år.

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og, med familie.
    Mye fint du har tatt bilde av siden sist. Alle disse lappene ser fint ut, men jeg skjønner ikke noe av det, jeg venter i spenning.
    Håper på mange fine samarbeidsdager/timer i 2013.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Jeg venter fremdeles i spenning på hva sluttresultatet av Easy Street blir ;)
    Årsteppet har jeg mer kjennskap til ;) Veldig enig med deg i at prosjektet har vært en fantastisk reise!!

    SvarSlett