Translate

tirsdag 4. desember 2012

Flyvende gjess/ flying geese












Bare et lite tips til dere som syr.
Dette er en, for meg, ny måte å sy flyvende gjess.
Bonnie Hunter bruker to spesiallinjaler for å sy flyvende gjess. Disse har ikke jeg og kan heller ikke skaffe dem så raskt som jeg trenger når jeg skulle ha 128 lapper ferdige til fredag. Tidligere har jeg brukt hurtighjørner, det ble også løsningen denne gangen. Men før jeg sydde, lette jeg litt rundt på nettet for å se om det var andre raske løsninger.
Jeg fant en fantastisk måte å sy på, men de blir tredimensjonale og det var ikke ønskelig i denne sammenhengen. Men dette måtte jeg prøve. Fantastisk teknikk. Denne skal jeg huske på i andre sammenhenger.
Du finner en link her.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset om hur och var Du lärde Dig att sy dessa speciella "flygande gäss".

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det der var jo helt supert, takk for tips, det må prøves en dag :-)

    SvarSlett