Translate

tirsdag 29. november 2016

En Provence


Da er vi kommet til den mest hektiske tida av året. I tillegg er det nå Bonnie Hunter presenterer årets quiltegåte. Egentlig har jeg ikke tid, men jeg tar meg tid. Dette er noe av det mest morsomme jeg gjør. så da datt jeg i denne grøfta igjen. Tenker at jeg kan jo være med på moroa selv om jeg ikke lager dobbelt sengeteppe. Veggteppe, duk eller løpere kan jo også være alternativer.

Dette er begynnelsen på første del.


Og jeg har mer på gang.








Tenkte jo ikke at jeg skulle være med i år, har derfor ikke funnet fram stoffer ennå. I tillegg til de lyse er dette omtrent de fargene hun har brukt. Gult istedenfor brunt. Jeg pleier ikke å bruke de samme fargene som henne. Må tenke litt over saken.




Her kan du se hva andre har sydd i den første uka.

http://quiltville.blogspot.no/2016/11/en-provence-mystery-monday-link-up-part.html










9 kommentarer: