Translate

tirsdag 8. november 2016

Bargello

Desiree (http://desireeslappeteknikk.blogspot.no/) har invitert til Bargellofest i lappemakerne på Facebook.
Jeg har sagt lenge at  nei det har jeg ikke tid til nå før jul. Men sist søndag sa hun at hun skulle tilbringe dagen på syrommet til trøst og oppmuntring. Dette ble for fristene. Hun laget veiledning og fant selv fram en stoffpakke i friske farger. Jeg ble fanga, fant veien til stoffhylla og begynte å skjære.


(det øverste stoffet her ble bytta ut med et som jeg syntes passa bedre)


10 stoff ble skåret i remser på 2,5".
Stoffene ble så sydd sammen, før de igjen ble skåret i remser, for så på nytt å bli sydd sammen igjen. 


Tenkte at det var viktig å få denne ferdig, for ufokassa mi er stor nok. 
Jeg quilta i rutene og skifta tråd etterhvert.
Den blir frisk på bordet i en førjulstid. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar