Translate

søndag 15. februar 2015

Buggy Barn hjerter + litt til.


I går var det 14. februar. Jeg hadde tenkt å vise noen hjerter denne dagen, men det ble det liten tid til.
De kommer derfor her.




Craftsy fant jeg disse hjertene. De kan brukes til mye forskjellig. Jeg måtte prøve mønsteret og det endte opp i disse gryteklutene. de er enkle og morsomme og sy. Kan nok hende mønsteret kommer til å bli brukt seinere også.

                                                             ---------------------------------

I forrige innlegg fortalte jeg om ufo-planen. For februar trakk hun lappen som det sto 1 på. Den posen jeg hadde merket med 1 inneholdt 27 ferdigsydde hjerter.
Hjertene ble til på et kurs i Bergen for 3 år sida. Det var Helle Løvenskiold som holdt kurset. Hun er veldig flink til å lære bort. I tillegg er hun fantastisk inspirerende og morsom. De hjertene jeg ikke ble ferdig med i løpet av kurshelga, gjorde jeg ferdig med en gang jeg kom hjem, men siden har de ligget pent i posen sin. De kom altså fram nå, men foreløbig har jeg ikke klart å få gjort noe med dem.
Til uka skal vi på tur. Hjertene skal få være med, i tilfelle jeg skulle få litt ledig tid.



                                                    --------------------------------------------

Votte- og sokkealongen på Facebook, har også hjerter som tema. Tror jeg skal lage et par små jentesokker, men har ikke starta på dem ennå. Tenker jeg skal rote litt i garnsamlinga mi. Finner nok  et par små nøster som også skal få bli med på tur. I bilen er det  ihvertfall lettere å strikke enn å sy.


                                                     --------------------------------------------

Jeg har ei god venninne som hadde bursdag i går. Hun er glad i marsipankake, så denne ble hennes.





                                                               ----------------------------------

Det er stadig noe som blir produsert her i huset. For tida er det flere alonger på gang. Noe er raskt å få unna, for så å vente på neste del. Andre alonger er mer arbeidskrevende, men veldig morsomme å arbeide med. Kommer litt mer etterhvert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar