Translate

mandag 16. desember 2013

Celtic Solstic Mystery, del 3.


Nå går det fort mot jul. Stress fører ikke noe godt med seg, det er ikke lett å holde hodet klart og jobbe jamnt.


                         
                              "Keep calm, X-mas will turn up anyway."

                                                    -----------------






Her er mine biter denne uka. Vi skulle lage 200 små blokker. Halvparten av dem skulle settes sammen til 25 vindmøller. Det var greit gjort og det er bra, for nå om dagen har jeg nok annet å gjøre.


Jeg har fylt på skjemat med 50 nye ruter.



Her kan du se mønsteret:

http://quiltville.blogspot.no/2013/12/celtic-solstice-part-3.html

Her kan du se hva de andre har gjort:

http://quiltville.blogspot.no/2013/12/celtic-solstice-mystery-monday-link-up_4572.html



                                              ------------------------



                                     Slik så det ut her i helga.


7 kommentarer:

  1. I like your wallhanging, and I agree with the sentiment. (But I have to chuckle at the way that Google translates from Norwegian-to-English.) Your colors for Celtic Solstice are very nice. And what a beautiful view in your town!

    SvarSlett
  2. Du syr så mykje fint!!! Ha ei riktig God Jul! Her er det vind og regn - og ein "ståpådag"!

    SvarSlett
  3. Love your wallhanging! Very pretty blocks!

    SvarSlett
  4. Greetings from Canada. Love your wall hanging and reminder to keep calm!
    I am surprized to see so many international quilters involved and enjoying this mystery quilt.. Best wishes for the season.

    SvarSlett
  5. I like your idea of plotting your progress in a chart. I'm going to do the same. Thanks for the idea.

    SvarSlett
  6. Hei :-) Har du lyst til å være med i gruppa Norske Mysteriesyere på Facebook? Du er hjertelig velkommen. Eg har kun skåret del tre, tenker å sy den når vi er på juleferie. Håper del 4 kjem så tidlig i dag at eg får skåret den også og tatt med meg.

    SvarSlett
  7. Oj, alt for lenge siden jeg har vært her ser jeg :) så flink du er, helt nydelige farver og mønstre på lappene du driver på med - gu` hvor flittig du er :)

    SvarSlett