Translate

mandag 9. desember 2013

100 stofflapper og en liten strikkelapp.


Denne uka skulle det syes vinkler. Nærmere bestemt 100 stykker. Når hver av disse blokkene er sammensatt av 6 biter, måtte det skjæres 600 små lapper. Det gikk raskt og greit med en veldig god beskrivelse. Og når så neste del ikke kommer før på fredag, har jeg hele uka til mer nødvendige sysler.



 Jeg synes det er morsomt med tall og tabeller. Forrige uke fant jeg ut at jeg hadde gjort litt mer enn 1 kvadratmeter. Nå fikk jeg lyst til å tegne hele teppet og fargelegge de lappene jeg var ferdig med.
Tenker å følge opp dette i kommende uker. Etter to uker er vi allerede snart halveis.  (46,08%) Ikke rart at det kjennes som mye arbeid midt i julestria.





Her finner du mysteriet:
http://quiltville.blogspot.no/p/celtic-solstice-mystery.html


                                                 -------------------------------------

Så er det godt med noen små oppgaver, fra Zirkona, innimellom. De er minst like spennende. Hva skal nå dette bli tro? Fortsttelsen kommer i morgen.


8 kommentarer:

  1. You colors look really fun. I love to see colors different than Bonnie's.

    SvarSlett
  2. Beautiful colors for Bonnie's quilt.

    SvarSlett
  3. The purple and turquoise is beautiful!

    SvarSlett
  4. Your mystery is looking good!

    SvarSlett
  5. Så flott! Og så morsomt å komme på å farge hvor stor del som er ferdig etterhvert.

    SvarSlett
  6. 46% already! No wonder we have been so busy.

    Your colours are beautiful.

    SvarSlett
  7. Fine farger! Det blir spennende å se videre steg framover. Jeg holder fortsatt på med første steg.

    SvarSlett