Translate

mandag 8. desember 2014

Grand Illusion.


Da er jeg ferdig med første del av årets quiltebegivenhet.





Og godt i gang med neste trinn. Alt er skåret, så nå er det bare sying og pressing igjen.





 Jeg bruker metode 3, og får derfor små søte kvadrater som bonus.  Det går veldig greit, men hue er fylt opp av så mye anna på denne tida. Det er alt det andre som avgjør om jeg blir ferdig til fredag, og klar for neste del.






I fjor regnet jeg ut hvor langt vi var kommet med teppet underveis. Noen etterlyste dette i år også. Og et lite mattestykke gjør jeg gjerne. Slik ser det ut. Etter andre del, har vi allerede fullført 45% av det hele.
Jeg har regnet ut etter dobbelt sengeteppe sjølv om jeg sjøl syr et enkelt.




Mønsteret finne rdu her. http://quiltville.blogspot.no/p/grand-illusion-mystery.html
                                                        ----------------------------


Noen nissesammenkomster blir det nok i desember. Og luene er klare. Festa en liten dombjelle i midten av blomsten, håper det går bra i forhold til uro. Fristelsen ble litt for stor. Tenkte på å feste dem på tøflene, men har styra meg. Får spørre de som har ansvaret for smånissene.







3 kommentarer:

  1. Your colors for the mystery quilt are wonderful. Very nice knit and crochet too. Seems like us quilters are all 'stitchers'

    SvarSlett
  2. Way to go on the mystery!

    SvarSlett
  3. Godt å finne fram til bloggen din att. Du datt ut litt for meg! Nydelige arbeid du lager frå quilt til nissestrikk. Samt sjal og andre ting.

    SvarSlett