Translate

torsdag 9. mai 2013

Leaf Evolution, del 1








Den 6. mai startet en mysteriealong på Ravelry. Det skal bli et sjal og det består av seks deler. Det kommer en ny del hver mandag.
Første del var hele 6 omganger! (i  tillegg til opplegget da)  Det er tidenes minste alongdel, tror jeg. Derfor kom del to idag, noen dager før tiden.

På bildet ser du 1.del + 6 omganger av del 2. (Jeg ble så ivrig når jeg så at del 2 hadde kommet at jeg glemte å ta bilde.)

Har du lyst til å henge deg på, finner du mønsteret her:

http://www.ravelry.com/patterns/library/leaf-evolution-mystery-kal

4 kommentarer:

  1. Det er alltid kjekt med alonger, og dette ser ut til å bli lekkert. Men, tida mi strekker ikke til. Ha riktig god helg!!

    SvarSlett
  2. Skal bli spennende å følge along-resultatet :)
    Tror ikke jeg skal henge meg på mer nå...
    Må kanskje heller fullføre det jeg allerede har meldt meg på!

    SvarSlett
  3. Så spennende dette var, gleder meg til å se det ferdig :-)

    SvarSlett