Translate

tirsdag 26. februar 2013

Alternativ bruk av Cuttlebug og en hals


Et lite tips til dere som både scrapper og syr.
Jeg har sett at det finnes kuttemaskiner for stoff. Jeg hadde lyst til å prøve min cuttlebug. Jeg strøk frysepapir på baksiden av stoffet. Den skjærer da fine sekskanter gjennom både stoff og papir. Ulempen var at det gikk veldig seint når en bare kan kutte en om gangen.



En hals strikket i "Three Irish girls". Garnet er kjøpt hos Projo.Tror denne blir god.

I dag strikker jeg på det rosa greiene her. Morsomt arbeid, skal vise det når jeg er ferdig.

4 kommentarer:

  1. Snedden kuttar du har erverva deg! Den halsen i det garnet,- er berre heilt nydeleg. Også det du helde på med, appelere til min fargesans ;)

    SvarSlett
  2. Det var smart å bruke cuttelbuggen til stoff!
    Halsen ble bare helt topp. Den blir du nok glad i.

    SvarSlett
  3. Fantastisk hals, den blir jo reine smykke å bera på seg. Nydeleg garn og vidunderleg farge!

    SvarSlett
  4. En nydelig hals med flott mønster og fint fargespill!

    SvarSlett