Translate

fredag 4. januar 2013

Easy street, sammensying, "Arne & Carlos - lue og Vottealong

Denne skal det lages 16 av.
                            
                                  
                                                                Og denne skal det lages 9 av.




Jeg har laget en av hver.
Nå har jeg begynt å kjedesy. Det er en rasjonell måte å gjøre det på. Og mindre sjanse på å få feil. Her er det feks. lett å snu en av de blokkene med svart/hvite lapper. Ergelig å sprette opp, så det er best å gjøre riktig i første omgang.









Jeg har gjort ferdig en liten lue i "Arne & Carlos - mønster".
De hvite feltene går enkelte steder over 20 masker - ikke bra.





I går kveld oppdaget jeg en vottealongalong.
Den går ut på å strikke et par votter pr måned i 2013.

I Januar skal det strikkes etter dette mønsteret. "Brennende kjærlighet."

Vottealongen finner du her.

Jeg meldte meg på med en gang og har begynt.


1 kommentar: