Translate

søndag 30. september 2012

Småting jeg holder på med for tida.





Pinnsvinet Kurt har jeg hentet fra Quiltemagasinet (3/09)




   


Dette sauestoffet fant jeg i en butikk, synes det måtte bli en strikkeveske. Jeg tegna, klipte og satte på Habalonvatt. Men som med så mye annet, det er blitt liggende. Nå har jeg kasta meg på det , så jeg håper det snart kan romme strikketøy og garnnøster.
Dette er starten på en løper i Twister-teknikk. Stykket er sammensatt av 11x4 lapper. Min sønn laget linjalen. Så da er bare resten igjen.
Skal ta den når jeg er ferdig med strikkeveska.

2 kommentarer:

  1. Kult pinnsvin og bra start på blogg! :-D

    SvarSlett
  2. Synes dette var ein bra start eg! Gler meg til å følga bloggen din. Skikkelig stilig det sauestoffet, visste ærlig talt ikkje at du kunne tukta symaskina og!

    SvarSlett