Translate

søndag 30. juli 2017

Juniskjørt og starten på Marys royale svøp


Vi koser oss på vestlandstur. Mannen min koser seg i snekkerbua og jeg strikker.

Det siste jeg strikka ferdig var "Juniskjørt" til vår lille seksåring. Skjørtet er strikka i Elise og mønsteret fant jeg her.



                                                         -------------------------------------

I går kjøpte jeg 8 nøster babygarn.




Planen er å strikke et Shetlandsjal eller Marys royale svøp som det er best kjent som nå.





Så langt var jeg kommet i morges. Planen er å ta et nytt bilde hver dag. Dette har jeg nemlig tenkt å kose meg med nå, mens vi er her.
I kveld er det krim på tv, da er det flott med strikketøy. Blir det skumle scener, kan jeg bare gjemme meg bak strikketøyet og strikke i vei.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar