Translate

fredag 4. desember 2015

Julekulekalender-strømpebukse.

Lillcat har starta en julekulekalender på Facebook.
Jeg har ikke tenkt å strikke de kulene. Ihvertfall ikke nå. Men jeg holder på å strikke ei strømpebukse og er stadig på jakt etter små mønster, som kan passe innimellom slott, katter og andre motiver som kan passe til en fireåring.
Slik blir buksa.



Og kulene skulle egentlig blitt slik.




I dag er det kommet et nytt kulemønster. Tilsammen er det 8.

I dag kommer også neste del i quiltemysteriet, spent på det.

3 kommentarer:

  1. Den som hadde hatt meir tid, kunne jo vunne over både kuler og anna. Fin blir strømpebuksa. Ha god avdentstid og kos deg "masse"!

    SvarSlett
  2. Så fin strømpebuksa blir, så fine mønstre og farger :-) De kulene kan du lage senere vet du ;-)

    SvarSlett
  3. Stilig bukse!! Hugsar ar mamma strikka noko liknande men som sokker når eg var lita :-) Eg vil gjerne legge følgje deg og legg ein link på bloggen min! :-)

    SvarSlett