Translate

fredag 2. desember 2016

Meretes julegåte,

I dag kom neste del på Merete Veians Quiltegåte.
Slik ble mine.





Meretes quiltegåter er akkurat slik jeg mener quiltegåter skal være. Vi får oppgitt hvor store bitene skal være før vi starter, når vi kommer til dagens oppgave er det bare å ta de rette stoffene og gjøre som beskrevet, det er som oftest små operasjoner om gangen. Dagens gjorde jeg ferdig før frokost. Neste del kommer i morgen.
Dette er veldig morsomt. Har du lyst til å være med, finner du en link til sida hennes i høyre marg her.


                                                         ---------------------------------------


 Neste del av En Provence er også kommet i dag.  Tror ikke jeg får gjort noe med den i dag. 


                                                          ---------------------------------------


Nissen har starta på klatreturen sin. Han er bare kommet til andre trinn, men av erfaring veit jeg at han klatrer fortere og fortere etter hvert som tida går fram mot jul. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar